.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, January 28, 2014

si kecilku sayang...

Diam x diam dah lebih 3 bulan aku lahirkan nur erina maisarah ni. Gelagat pun dah makin mcm2. Syukur alhamdulillah aku masih menyusukan dia secara ekslusif walaupun byk dugaan yg cuba menghalang. Prolonged jaundice sbb breastmilk lah, desakan dari certain org lah. Dgn alasan sng bile aku nk kuar amek ank skolah. Whatever lah. Hari tu masa dpt tawaran utkk ngajar baking 5 jam hampir gak aku mengalah nk bagi dia susu formula. Siap ada kwn nk bg 1 tin susu masa tu. Nasib baik iman kuat (hehehe). Dgn gigihnye aku pam susu. Dpt 3 bks. Cukupla utk bekalan selame 5 jam tu. Alhamdulillah smpi ke hari ni masih bertahan. Semoga niat aku xnk bg dia susu formula dipermudahkan oleh Allah.

Jom layan gambar erina!










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...