.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, October 1, 2013

Dia...

Kdg2 dia mmg nmpk kedekut. Tp kdg2 dia mmg suke membazir. Tp pembaziran dia tu xleh nk dimarah sbb seme pembaziran tu adalah utk aku dan ank2....

Mlm hari tu dia blk. Masuk rumah mcm biasa. Pastu tibe2 dia kuar g kt keta. Pastu panggil aku. Aku kuar. Bile aku kuar dia kate eh jap dia sakit perut nk berak. Suh aku tlg angkat brg dlm keta. Keciknye ati sbb aku dgn terboyot2 ni bgn dr pembaringan gitu, pastu bile aku kuar dia nk masuk lak. Tp xpe. Aku g gak keta nk angkat brg. Bile tgk ada paperbag yg fancy. Ohmai... utk aku ke ni? Opkos la kan. Kalau utk org lain xkn dia berani nk sepah2 camtu. Aku amek, aku bukak.. ya Allah.... sebak... di saat aku x mengharapkan apa2 selain preparation utk bersalin, dia bg aku sesuatu yg aku mmg nak sgt kalau aku ade duit.... aku yg sememangnye sensitif sejak pregnant ni dh berkaca2 dh mata. "Papa kate xde duit" aku ckp kt dia. Dia kate.... "xde duit x bermakna xde peruntukan utk honey. Happy bday syg....". Sob sob sob... sgt tacing. Lakiku mmg sgt romantik. Tq my dear. I was speechless. Cuma mampu mengalirkan air mata dan ucapkan tq.

Apa yg dia bg aku? Tu yg kt gmbr tu. Blackberry Q10 kaler putih. Santek x?? Laki saperrrr la yg baik sgt ni kan. Pasni nk mintak hbag Michael Kors pulak lah. Erk... blh gitu? Kikiki... I'm so happy but at the same time a lil bit sad. Sedih sbb thn ni aku x mampu nk belikan dia hadiah utk bday dia. Kalau x tiap2 thn kompem bg even aku kena import dr obesi hadiah tu. Tapi skang jgn kate yg import, yg ada kt sini pun aku x mampu nk belikan. Sob sob sob....

Semoga Allah murahkan lg rezeki laki aku. Dan murahkan jugak rezeki aku....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...