.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, June 19, 2013

Episod yang takkan berakhir....

Xde mood nk berckp dgn sesiape pun hari ni. Bosan. Terase tmpt aku bkn kt sini lg. Hati ni dh lame pergi jauh. Cuma badan je masih bertahan demi tanggungjawab. Tapi kalau dikirakan tanggungjawab, mmg tmpt aku bkn kt sini sbnrnye. Bersyukur dikurniakan suami yg sgt memahami dan sgt2 membantu wpun terpaksa bersusah lebih dari org lain, dan terpaksa korbankan byk perkara utk family dia sendiri demi kehidupan kami sekeluarga kt sini.

"TUAN BESAR" masih dgn perangai dia. Rehat serehat2nya sdgkan aku umpama pembantu rumah tanpa gaji. And the queen of the house... Mcm biasa jugak... Memberi aku layanan kelas ketiga setiap kali berlaku krisis antara aku dgn tuan besar dlm ini rumah. Terpaksa redha kerana ini adalah tuntutan jika kita hidup menumpang. Wpun dh nyata siapa benar siapa salah, aku tetap akan dianggap "jahat" dalam drama tragis ni. Dan pasti kisah kejahatan aku akan disampaikan ke seluruh pelusuk daerah dalam negara ni...

Tuhan tabahkanlah hati. Semoga hari indah itu cepat datang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...