.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, March 13, 2013

Week 9

Syukur hari ni bdn rase lebih baik dari semalam... Hari ni genap 9 minggu usia kandungan. Aku sentiasa berdoa agar kesihatan aku pulih setiap hari. Rasenye aku x pnh lg tulis kt blog ni yg aku pregnant. Expecting for the 4th. I was very excited at first.. Tp excited tu makin lame makin menyusut bila aku alami alahan yg sgt2 teruk. And at the same time, terlalu byk dugaan yg melanda smpikan aku rase aku x mampu nak lalui. Aku sedih sgt. Sejak pregnant ni air mata ni sgt murah. Mudah sgt mengalir. Aku tau... Allah xkn menguji kite dgn sesuatu yg di luar kemampuan kite. Tp aku rase dugaanNya kali ni sgt2 berat. Smpikan aku x pasti sama ada aku mampu utk tanggung seme ni atau tidak.. Xtau lah sama ada dugaan ni yg terlalu berat atau aku yg terlalu lemah utk hadapi semua ni.

Tuhan... Jadikan aku sekuat dan setabah dulu... :'(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...