.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Sunday, January 13, 2013

Outstation lagi...

Dia outstation lagi. Dan kali ni 4 hari. Terase lame sgt. Aku x tau mcmn aku nk lalui 4 hari ni tanpa dia. Bosannye. Semangat seakan lari menjauh. Selalu kalau dia outstation aku xpnh kisah pun. Maybe sbb selalunya x sampai 4 hari kot.

Aku tau... Aku kena didik diri aku supaya terima keadaan ni. Dah keperluan tugas dia mcm ni. Aku kena redha supaya rezeki yg diperolehi tu nanti lebih berkat. Insyaallah... Aku tau aku kuat. Sebenarnye aku KENA kuat dpn ank2 aku supaya diorg seme pun kuat. (wpun seme dh nanges2 masa antar papa dia td.. Huhuhu...)

Tuhan... Kuatkan semangat aku utk menjalankan tugas2 harian sepjg dia xde ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...