.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Sunday, September 23, 2012

Mari membaca!

Aku tgh menunggu mood nk bace novel ni. Pesal gaknye tibe2 mood membace tu tah kemane. Bkn mood membace je sbnrnye. Seme mood suda lari. Aduhhh... Tensen betul bile xde mood mcm ni.

Aku sbnrnye sgt risau. Tah mcmn hari tu dh ter lebih gune duit smpikan dh short nk byr utang. Mmg la laki aku akan cover. Tp tahan je la tgk dia bt muke x puas ati tu kan. Stress aku. Dia x tau duit2 aku tu bknnye aku bt enjoy utk diri sniri pun. Utk bantu dia jugak. Mls nk ckp byk. Kang org kate aku mengungkit. Nk xnk keraskan ati je dgn layanan org sekeliling kt org yg x berduit mcm aku ni. Serik aku. Pasni ade duit kompem aku xkn dulukan utk beli satu hape pun lah. Dh masenye utk aku blaja pentingkan diri sendiri dulu. Bantu diri sendiri baru bantu org lain.. Sedih bile tgk org xleh berkorban utk aku mcm aku berkorban utk org....

Eh baru pasan.. Aku ni nk citer pasal novel ni ke nk membebel? Huhuhu...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...