.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, July 18, 2012

After 17 days...

Eh... baru 17 hari ke? Rase mcm dh lame sgt la pulak. Sampai kdg2 dh terlupe ttg cosmopoint. huhuhu....

Baru 17 hari... tp aku rase mcm dh 17 bulan... dan stress duk umah tu dh mula terase... tp dek kerana terlalu bz ngan tempahan, aku terlupe yg aku stress... hehehe... dan hari ni... stress tu dapat dikurangkan (dibuang terus kot) slps sesi hang-out bersama bbrp x-officemate, Linda & Hana... Lepak santai je pun... G kedai Aida. Tgk2 kain & tudung sambil terbeli skali... pastu lepak minum petang kat Restoren Ogy's. Bestnye dpt makan lempeng, ubi rebus & jemput2... Dari dulu ajak laki aku x pnh nye dia bwk... Akhirnye tercapai gak hajat ni.. hehehe... kalah org mengandung ek tekak aku....

Pape pun... hari ni mmg best! Pasni kena gak skali skala hangout cani la kan... Lepak2... lari dari kesesakan kt rumah... ;p

Klah... time to sleep. Meh layan gmbr makanan yg dh selamat diproses dlm perut ni td....



Adios readers!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...