.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, June 25, 2012

untuk terakhir kali....

alone... at office... melayan perasaan & mata yang mengantuk... ohmai... i'm gonna miss this moment forever.... duduk kat kerusi yg dh bertahun menampung berat aku... di kelilingi partition separas bahu bagi membolehkan aku bergosip dgn linda kat kanan atau zai kat kiri aku.... My God! X sangka pulak seme tu akan jadi kenangan je x lame lagi. I'm gonna miss my friends here. Even boleh jumpe kat luar, but its not as same as before. Tuhan... aku pasti akan rindukan kekecohan kawan2 aku kat sini. Even kdg kala x sependapat dan x sekepala, I love them. Aku anggap diorg seme macam adik beradik aku sendiri.

Kawan2...
Kite mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki atas gurauan dan teguran yang terlebih dan sebagainya. Halalkan semuanya ye kwn2. Semoga hubungan persahabatan kite seme xkan putus sampai bile2. Ingat yang baik2 je tentang kite ye, sptmane kite jugak akan ingat baik2 je ttg korang. Terima kasih sbb jadik antara kenangan termanis dalam hidup kite. Sayang korang ketat2!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...