.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, June 21, 2012

Terima kasih Cosmopoint...

Td dpt satu panggilan yg berjaya membuat hati aku tenang sket... Wpun ianya tidak spt yg diharapkan, tp hati aku lega sbb semuanya akan selesai x lame lg...

Hati terase sgt sebak bile kenangkan yg perjuangan aku kat sini akan berakhir x lame lg. Terima kasih cosmopoint atas pengalaman dan ilmu yg x ternilai yg aku dh dpt sepjg 13 thn ni.... Aku hargai semuanya walaupun ade kisah duka dipenghujung perjalanan aku kt sini.

Utk kwn2 seperjuangan...
Kite mesti rindu seme org pasni. Hidup korg mesti aman kan xdgr lagi kate2 laser dr mulut kite. Terima kasih kwn2 sbb same2 ngan kite dalam suke duke kite kt cosmo ni. Semoga kite seme same2 berjaya dlm hidup kite pasni. Kite syg korg seme... ;)

Utk x-student seme...
Terima kasih sbb bg pengalaman yg sgt berharga dlm hidup sy. Semoga awk seme berjaya di dalam bidang masing2 pasni. Jg diri, hiasi peribadi ok. Lebuols! ;)

Semoga kehidupan aku lps ni lebih baik dari sebelum ni.... Terima kasih Allah atas segala ketentuanMu....



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...