.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, June 19, 2012

Serabut lagiiiii!!!!

Ptg td dpt email dari Hazleena HR lagi... mcm biase, email pada pukul 6 dgn content yg dpt menghentikan seketika jantung kami staf cosmo muar. Cilakak sungguh diorg ni... xtau la ape maksud diorg ni sbnrnye.. dan ape sebenarnye agenda diorg.... Ni la dia email yg bt hati aku & kwn2 aku jadik x keruan ari ni. Bodoh!

Dear Muar Branch Staff, 



Please be informed that Top Management has approved for all staff from Muar 
to be transfer to HQ/KLMU/MLK due to operational requirement. Only those who 
submitted their resignation will be considered leaving the organization. 
However any resignation will be accordingly as stipulated in their contract 
of service. We will be writing officially to all Muar staff who will be in 
KLMU/HQ latest 01/07/2012 and decision is final. 


Please be advise accordingly. 



Come on Idrus weiiii! Lu nak bagi pampasan ke x nk? Asyik main tarik tali. Palehotak sungguh! Yang Rahman pulak bile tanye depan2 bukan main lagi dia menabur janji. Tp tibe2 kuar email yg mcm ni. X habis2 mintak resign letter dari kitorg. Bullshit la wei!!! Ingat kitorg bodoh ke nk antar resign letter?

Hmm... pape pun aku dh mls nk bertindak mcm sblm ni. Aku yakin dgn Allah dan aku percaya dengan rezeki Allah... Insyaallah.. kalau aku x dikurniakan rezeki kt pampasan tu, ada la rezeki dari sumber lain untuk aku & family aku. Semoga mereka yg menganiaya ni terima pembalasan yang sepatutnye....

2 comments:

za reesya said...

Kenapalah mudahnya manusia menganiaya manusia sdiri. Dorang x sedar ke, harini dorang pun mkn gaji... esok lusa dorang pun kena tendang macam sampah... selagi kita ni dibwh telunjuk manusi, selagi tu kita boleh dimainkan.

Puan Olynn said...

manusia za... tp syukur td dpt call dan tawaran yg ok sket dari yg diberitau sblm ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...