.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, June 13, 2012

Halatuju

Counting days...

Baper hari lagi ek nk jadik penganggur atau surirumah sepenuh masa atau nama yg lebih kelasssss WAHM a.k.a working at home mom.... Ekceli aku x pk lg masak2 ape nk bt lps ni. Yg aku nmpk aku akan teruskan bisnes Yummilicious. Tp x tau la sama ada nk cari keje ke, nk sambung blaja ke... Blurrrr... Tp skang ni aku tgh teruja sgt2 nk rase duk umh jg ank2 cane. Mesti best kan. Rileks. Kalau sblm ni aku ade 3 tjwb bsr - tjwb sbg staf cosmo, tjwb kt yummilicious ngan tjwb kt family... Skang ni tinggal 2 je. Hidup aku dh x perlu lg terkejar2kan thumbprint dan kelas. Cume uruskan rumah & tempahan aje. Tp blh ke aku bertahan tanpa income tetap mcm sblm ni? Aduhaiiii... Mls betul nk pk. Byk plan aku sbnrnye. Tp xtau nk bt yg mane satu. Kdg2 tingat blk ttg cita2 aku nk publish buku dulu tu. Maybe ni masa yg sesuai. Kdg2 rase mcm nk besarkan je bisnes yg ade. Kdg2 rase nk sambung blaja lakk. Dh free ni kan...

Tah la... Pape pun aku mls nk pakse diri. Yg aku tau aku nk rest dlm sebulan dua ni. Pastu baru cari keje. Tu pun kalau perlu dan sesuai.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

kakchik@ella said...

Ikut gerak hati Olin ye. Kalau rasa nak rest, rehat je dulu.

Nanti dah puas rehat, baru ambek langkah selanjutnya.

Puan Olynn said...

tq kak... tu la.. ingat nk rehat2 je dulu... sambil2 tu cari la keje.. bukan x cari. cume mls nk rushing....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...