.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, May 30, 2012

Kisah hidup...

Tah kenape dh 2 hari ni mood memasak tah ke mana. Maybe sbb kekurgn bahan2 nk dimasak. Hari2 ayam mane la nk lalu tekak ni. Laki aku org suh beli ikan dia blh jawab dia xmkn ikan. Err hello! Org lain x wujud ke dlm umh ni? Sudahnye aku x msk. G beli je lauk ikan kt luar.

Kdg2 aku bosan. Kalau ikutkan ati nk aje amek maid. Aku penat sgt. Kdg2 terase mcm org gaji pun ye kt umh ni. Bayangkan... Sblm g keje aku dh kemas semenye. Meja bersih, sinki kosong, lantai bersih. Tapi bile balik... Lantai penuh dgn sampah, pinggan mangkuk kotor bersepah2. Atas meja depan, atas almari tv, atas meja dapur, dlm sinki. Ya Allah... Rase nk menangis pun ade. :(

Semoga Allah beri kekuatan dan kesabaran pd aku utk lalui semua ni....

.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Cik Azah Emirates said...

sabar itu separuh drpd iman Puan Olynn.sy pun slalu kna mcm tu.kdg2 mmg sakit hati.balik keje penat2 tgk rmh bersepah.ingtkn balik dpt rest.tp smpi rmh kna mengemas plk..adoiiiiyaiii

Puan Olynn said...

rase mcm nk nangis pun ade kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...