.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, May 23, 2012

Bakar darah!




Aku marah betul ngan cosmopoint ni! sampai ke hari ni kitorg masih x dapat surat atau memo atau ape2 dokumen a.k.a hitam putih ttg tiga option yg diorg offer dlm kes penutupan cosmo muar. ekceli aku dh mengarang citer ttg penutupan ni. tapi citer x abes sbb pjg sgt. jadik terbengkalai lak. later on je la aku sambung & ceritakan dgn terperinci ttg kronologi penutupan ni.

pape pun... hati ni pedih, sedih... sampai ati ek diorg bg staf mcm ni. kitorg ni mcm sampah la pulak. vudusssss! kamon la... kalau betul nk tutup, ikut jalan yg betul. jgn aniaya staf & student. Jangan main tarik tali ngan kitorg. This is bullshit! tempoh utk pulangkan bangunan cume tinggal x sampai 2 bulan. Ape lagi yg diorg tunggu utk kuarkan hitam putih yg boleh menjamin hak & status kitorg kat company ni? Kitorg mmg betul2 rase ditindas.

Hello... jgn ingat kitorg bodoh hokay. Jgn berterusan nk main tarik tali mcm ni. Walaupun Muar ni bukan taraf bandar besar, tp kami yg kat muar ni bukan la bodoh dan kolot sgt smpi boleh biarkan org bt sesuka hati... KAMI TAU TENTANG HAK KAMI SEBAGAI STAF & KAMI JUGAK MENGKAJI AKTA....

Huh!!! Naik darah aku la dibuatnye!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...