.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, April 25, 2012

Kdg2 aku bosan dgn hidup aku. Sentiasa nk kena jg hati & perasaan org lain, sentiasa nk menyenangkan org lain... Tp kdg2 org x buat perkara yg same pun kt aku. Aku bosan. Kdg2 rase mcm nk lari jek. Dgn masalah kt tmpt keje yg x blh nk diluahkan kat saper2 pun, bt aku rase sgt2 stress.

Aku tau bkn aku sorg je yg stress ttg perkara tu. Opis dh mcm rumah mayat aku rase. Dh xde cerianya. Masing2 cube utk menceriakan suasana tp hakikatnye semenye sibuk melayan dan cube mengubati perasaan masing2. X sabar rasenye menunggu saat di mana seme ni dpt diluahkan pada dunia...

Tuhan... Semoga segala2nya terlerai dgn baik hendaknye..

.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...