.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Saturday, March 10, 2012

Tea time!

Sepotong makaroni bakar ngan secawan CCPP utk minum ptg ni.

Org amek gmbr benda yg belum dimakan, aku amek gmbr bekas-bekas atau baki makanan yg aku dh makan. Hehehe... Xde plan pun nk masukkan dlm blog. Tibe2 lak rase nk hapdet.

At this moment, fikiran aku agak berserabut, perasaan bercampur-baur & emosi agak x stabil. Terlalu berat utk aku simpan & sgt mustahil utk aku luahkan kt sini puncanya. Jauh sgt rasa hati ni. Sejak pg benda ni berlegar2 dlm kotak fikiran sampaikan migraine dtg menyerang. Tuhan... Tabahkan hati aku. Berilah kesabaran pada hambamu ini... Aminnn...

Ops lupe. Mesti ade yg tanye ape CCPP tu? Ha ni nk kasi tau. CCPP tu singkatan bg Cocoa Collagen Power Plus. Sejenis minuman jek. Mcm instant coffee tu. Tagline CCPP ni (spt yg tertulis kt kotak dia), "kembalikan keremajaan wanita". So ladies, uols paham2 sniri la kan. Ibu2 dan para isteri sekelian, meh la kite same2 menjaga hak suami masing2 ni dgn baik. Meh try CCPP ni. Kompem korg puas ati ngan hasil dia. Laki korg? Lagi puas ati. Kehkehkeh! (Erk... Ade unsur lucah ke ni? X kan?).

Ok. Adios readers!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...