.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, March 22, 2012

Pembahagian tugas...

ni lah yang berlaku pada aku..... :(


Lately ni, boleh dikatekan hampir setiap hari aku menangis sorg2 sbb terlalu penat menguruskan semenye... laki aku mmg membantu... tp dia cume akan buat bile aku mintak tolong aje. Aku jadik sgt2 stress, bosan, tensen, semenye lah. Sampai satu tahap, aku malas nk bt apepun kt umah tu.

Disebabkan aku terlalu tensen dan dh x larat nk uruskan seme nye sendiri, akhirnye start isnin hari tu aku dgn ikut sukati aku tlh membuat satu pembahagian tugas antara aku ngan laki aku. Start isnin ari tu tugas menyiapkan ank2 utk g skolah aku dh serahkan secara rasminye kat suami tercinta. Walaupun tugas tu nampak remeh, tp ianya sgt2 memberi kesan kpd hidup aku. Aku dh x lagi stress mcm dulu sbb semenye x terletak kat bahu aku sorg. TQ incik suami sbb rela membantu tanpa ada bantahan. Sayang kamoooo!!!

Now ni aku rase idup aku lebih teratur. Dan akhirnye aku betul2 rase yg aku mmg x perlukan maid. Syukur la sbb Allah bukak pintu hati laki aku utk membantu menguruskan mane2 yg selame ni aku yg uruskan. Alhamdulillah.... Lebiu papa! TQ kerana memahami....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...