.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, March 14, 2012

Gambar xde kena mengena ngan entry.. Hehe...

¤ You don't always need to know where you're going, just don't ever forget where you've been. ¤

Hari ni terasa rileks. Ank2 x skolah, laki aku outstation, dan aku pulak masuk keje tengahari. Wah! X perlu nk rushing pape pun pagi ni. Bahagianye hidup! Ari ni pose lagi. 3rd day. 4 more days to go. Ptg nanti msk simple2 je la nmpknye. Mlm ade kelas. Silap2 aku beli je mknn nanti. Hehe...

Smlm dpt lg tempahan tart gulung. Ohmai... Ingat mls dh nk bt smpi nk raye nanti. Tp xsmpi ati lak nk menghampakan kwn2. Nmpknye hari ni dh kena sediakan inti dia. Kalau larat maybe aku btkan sekali tempahan 300 biji yg aku terpakse cancelkan sbb xsmpt nk bt hari tu.

K guys! Mase utk mandikan ank2. Adios!

2 comments:

za reesya said...

mandikan anak2 jer? maknya tak payah mandi?

Puan Olynn said...

mak dia mandi pas tu... hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...