.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Saturday, March 17, 2012

Bermalas-malasan...

Ape la yg budak 3 beradik tu tgh bt agaknye...


Tah kenape aku jadik malas yg amat sgt lately ni. Rase mls sgt nk amek order. Mls sgt nk bt kek. Can I just quit? Rase mcm dh mls nk penat2kan badan. Merajuk pun ye. Tp xtau merajuk kan ape. Nk promote pun mls. Biar jek. Kalo ade org order aku bt. Xde, aku rehat.

Sbnrnye... Hati menggelitik nk further study. I wish that my life is as simple as others. Nk bt ape, bt je. Xpyh nk pk ape2 pun. Kalau lah aku byk duit kan. Aku benti je keje utk sambung blaja. Lepas tu baru la aku cari keje yg lbh baik dgn gaji yg lebih bsr. Dan kalau la aku byk duit, aku x heran nk amek bibik2 indon wpun gaji rm700 sekalipun utk bantu aku uruskan mak aku ngan ank2 aku sepjg masa aku study. Aku pun x risau nk tinggalkan diorg waktu aku g kelas. Semoga ade peluang utk aku.

Hari ni pose hari ke -6. Semoga aku berjaya pose smpi hari ke 7 esok. Permudahkan lah ya Allah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...