.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, March 13, 2012

Aku, dia, donut dan brownies...

Mlm ni mesti rindukan dia. Mlm ni dia x balik sbb esok ade stocktake. Syedeyyy... Dah mule terase kosong jiwa ni. Kemaruk x aku? Hehehe. Hmm.. Mari membzkan diri. Xyah layan sgt perasaan ni kan.

Hari ni aku pose lagi. Alhamdulillah smlm dh berjaya pose sehari. Punye la letih mengalahkan budak2 kecik. Terbaring jek. Siap tido lagi. Tahpape la aku ni.

Lately ni aku dh makin kurg amek order. Tahlah. Penat. Maybe aku perlukan masa utk diri sendiri & family. Alhamdulillah smlm smpt buatkan ank2 donut wpun keras sket sbb kurg uli. Dh lame x buat la katekan. Disbbkan kejadian x cantik, jd aku xde selera nk amek gmbo. Hehehe. Kelmarin lak aku smpt bt brownies utk tekak sniri & family. Yg ni gmbr dia kt atas tu. Bile kejadian shantek baru nk amek gmbr ek. Hahaha.

Klah. Nk balik masak utk ank2 & mumy. Adiossss!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...