.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Saturday, February 11, 2012

Happy Birthday Kakak!

Entry ni mmg dh terlambat. Tp ni je la masa yg ade utk aku update blog ni. Tah kenape kehidupan jadik terlalu bz lately ni. Sejak budak2 naik skolah & student start semeter baru, tibe2 hidup aku rase huru hara. Serba x sempat. Tensen tul la!

Ni nk citer pasal bday puteri sulong aku, Nur Atiqa Natasya atau lebih senang aku panggil KAKAK. Diam x diam dh 7 tahun umur kakak. Bermakne, dh 7 tahun gak aku bergelar MAMA. Mcm x caye pulak kan. Dah tua rupenye aku ni. Kehkehkeh....

Tahun ni sambutan bday kakak sederhana jek. X macam thn lepas, thn ni aku cume buatkan sebijik RVC untuk dia bawak g skolah & potong dgn kwn2 dia. X de goodie2 bag segala. Dah besar. X payah kot. Lg pun aku rase baik duit tu aku gune utk beli hadiah kat kakak. :) Malas nk ckp byk, meh kite layan gambar jek....

Chapter 1 : The Cake
Kakak memang giler pink. So, kek dia opkos la kaler pink. Aku buat kan Pink Velvet Cake with Cream Cheese Frosting... Deco dia cume edible Angry Bird jek. Yang penting ade kaler pink.





Chapter 2 : Aksi kakak bile dapat hadiah....



Chapter 3 : mari kite tgk hadiahnye....

Chapter 4 : kek untuk celebrate ngan adik2 kat umah...

Semoga kakak jadi anak yang baik dan bijak.... mama doakan kakak selamat dan berbahagia di dunia dan jugak di akhirat. Mama sayang kakak! <3 <3 <3



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...