.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, December 7, 2011

Sukasuki semasa EL....

Sejak isnin hari tu aku amek emergency leave sbb mumy hypo. kurang gula dalam darah. so, duk rumah je la sepanjang 2 hari ni... dan disebabkan aku baru je beli japanese plate bentuk square & rectangle kat Daiso hari tu... maka mood utk bt food photography sgt2 tinggi... even cume menggunakan kamera blackberry aje. ye la.. org xde DSLR. (nyesal aku x sambar DSLR mase laki aku offer dulu). byk sbnrnye gmbr yg aku amek... tp xleh nk transfer ke laptop sbb kabel leh tertinggal kat opis la pulak... so, mane2 gmbr yg aku dh upload kt fb jek la yg aku leh tayang kat sini...

Jom layan....

ni gmbr lauk yg aku msk ari tu... xde la gempak mane. sayur taugeh goreng bertauhu jek... aku sniri x mkn toge nih... tp disebabkan nk amek gmbr, aku layankan jugak... hehehhe...

ni pulak ayam goreng kunyit. terlebih garing mak aku kate... huhuhu....

ni ikan cencaru masak kicap jek... saje nk menggayakan plate panjang aku tu...

ni cencaru masak kicap dari view atas lak...

ni gambar brownies yang aku sempat buat smlm. cuti la katekan... hehehe... resepi leh tgk kat sini---> Buku Resepi Beta

last skali... ni versi berangan nak jadik masterchef... hehehe... ekceli promosi utk home bakery aku skali sbnrnye.... Yummilicious Home Bakes

Hehe... ni je lah yg aku smpt buat dlm 2 hari ni... sok dh start keje balik... tah bile la dpt sambung aktiviti ni lagi... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...