.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, November 3, 2011

Sambil mengunyah biskut jejari....

Fikiran ni berserabut...

Rase bosan... rase sedih... rase menyampah... rase meluat... hurmmm...

Kenape la... ?

Kdg2 aku rase bosan... penat... kenape aku je yg beriye2 nk menolong, sedangkan org yg nk ditolong bersenang lenang xnk usaha utk menolong diri dia sendiri... cume harapkan usaha dari aku... sampai bila agaknya? Sampai bile nk berada ditakuk itu saje?

Tuhan... Kau ubahlah sikap dia. Semoga terbuka pintu hati dia utk mengubah nasib diri sendiri...

Rasenye dh cukup la kot... semoga dia dpt berusaha sendiri lps ni....

hmm.... dalam fikiran ni cume terbayang satu je... BALI... 

bestnye kalau dpt bercuti ke sana ngan family.... duk lepak kat pantai dia yg cantik tu... tenang je fikiran ni nanti... tp tah bile nk kesampaian kan... dgn masa yg x pnh cukup ni... dpt ke aku nk bercuti2 mcm org lain tu? 10% jek possibility tu... xpe lah.. redha dan bersyukur dgn apa yang Allah dh bagi... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...