.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Saturday, November 19, 2011

maapkan kami penunggu gua!

dh beberapa hari ketandusan idea utk update blog... dgn keadaan yg terlalu bz... xsmpt aku nk duk mengarang. baper kali dh create new post kat blogger nih. tp pastu termenung jek. ape nk taip pun xtau.

lately ni badan terase sgt penat. PMS sudah kembali! mcm biase, emosi aku jadik x menentu. kdg2 nk marah. ade mase cpt merajuk, kecik ati, sedih... semualah.

tp mlm ni aku rase mcm aku dh bt seseorg kecik ati. maybe gurauan aku kasar kot. hmmm... bile aku bace balik, mmg kasar pun. nmpk cam serius sgt. tp sbnrnye aku gurau jek. xtau la kalo org tu betul kecik ati atau saje je nk bt aku suspen. huhuhu....

pst!pst! jgn kecik ati yek... hehehe... sy xde maksud pun nk kecikkan ati awk. sy saje jek sbnrnye.

xpelah... hopefully dia phm. bukan baru sehari dua dia kenal aku kan. :) tp kalo ni pun dia nk kecik ati, maksudnye dia masih x kenal aku la nmpknye... sedey!

Cik LML (bukan name sebenar)... parking jgn x parking... parking jgn x parking... parking jgn x parking... parking jgn x parking... parking jgn x parking... hehehhehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...