.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, October 5, 2011

Senyumlah!

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang



Sesungguhnye fikiran aku sgt2 berserabut lately ni. Hidup ternyata semakin berliku. Mungkinkah semuanya begitu? Liku2 semakin bertambah bile bertambahnya umur kite?

X tau tentang org lain... yg pastinya lagu ni dpt menenangkan hati aku, dpt merilekskan fikiran aku... dan dpt meningkatkan kesabaran aku dlm menghadapi setiap dugaan dari Yang Esa... Dan lagu ni mewujudkan satu kekuatan dalam diri ni...

Senyumlah dear readers... kerana senyuman yg terukir di bibir itu akan meresap ke dalam hati kite... (x percaye leh cube ok...)

Semoga aku akan sentiasa tabah dan sabar.... aminnnn......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...