.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Friday, September 16, 2011

unwell...

Hari ni bdn terase sgt2 x sihat. Tersedar jam 5 dan bdn terasa bisa yg amat. Mcm dipukul. Bgn mkn panadol actifast 2 biji then sambung tido blk. 7.30am baru tersedar. Bfast utk mumy pun xbt lg. Sori mumy. Sesungguhnya bdn ni sgt2 x larat. Dan spt biasa, pg2 akan dgr amukan & bebelan mumy. Ya Allah... Berikanlah kesabaran pd ku.

Kdg2 aku rase xde ape pun yg aku bt dpt memuaskan ati mumy. Maybe aku bt ank yg baik... Xpelah.. Selagi ada hayat mumy, aku akan cube jaga dia sebaik mungkin dan selagi terdaya. Terase sgt2 bersyukur krn dikurniakan seorg suami yg sgt memahami dan byk membantu selama aku diuji mcm ni. Dan aku jugak bersyukur krn dikurniakan seorg kakak yg sentiasa ade utk mendgr setiap kali aku rase down. Dan aku bersyukur krn dikurniakan ank2 yg comel dan bijak yg dpt menghiburkan hati aku....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...