.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, August 18, 2011

enuf is enuf ok!

Today is suck! Membosankan! Aku benci bile org layan aku mcm sampah. Ikut suke nk tegur, diorg tegur. Ikut suke nk tarik muke, diorg tarik muke kt aku. Ingat aku ni ape? Budak2? Aku jugak ade perasaan. Aku bukannye binatang utk dibuat sesuka hati. Aku x mintak org ampu aku, puja aku, layan aku mcm raja ke... Aku xnk pun seme tu. But pls gv me a little respect. This is not the 1st time actually. Angin tidak, ribut tidak, tibe2 nk cari pasal ngan aku. Pehal? Aku x tau ape yg aku dh bt dgn grp "diva" ni smpi tibe2 hari ni aku dpt layanan yg x sepatutnye. Aku dtg opis pun tidak. Dh seminggu cuti. Ape yg aku sakitkan ati diorg? Bukan aku xtau pasal ape yg berlaku kt blakang aku. Ape masalahnye? Ape aku dh buat? Ade aku usik diorg? Aku yg lbh suke bt hal aku sniri selame ni pun nk jadik mangsa umpatan ke? Wahai diva, sedar lah. Ape yg korg bt ni adalah sehina2 sikap yg dibuat manusia. Kalau korg sedar yg korg la diva yg aku maksudkan, tlg la berubah. Cukup2 la mengata dan bercerita ttg semua org kt opis ni yg x kena ngan standard diva korg. Bukan kitorg je yg menyampah kat korg tau, Allah pun benci la. Aku x tau org lain. Tp personally aku mmg dh bosan dgn perangai bodoh mcm ni. Seme org kena jg hati korg, tp korg xpnh nk jg hati org lain. Cukup2 la tu. Sedar2 sket diri. Korg bkn hebat sgt pun nk mengata org lain. Huh! Aku xpnh jumpe org yg x reti hormat org lain cani! Berpuluh lect bertukar ganti kat sini tp xde yg perangai mcm ni lah. Tah bile nk sdr diri xtau la.

Xpe lah. Ape pun perangai yg ditonjolkan, aku cume boleh berdoa semoga Allah beri kesedaran kpd mrk ni. Aminnnn...

2 comments:

eliyaezlinalias said...

dunia ni bulat...
sabar eh~~~

Puan Olynn said...

insyaallah... sabar la ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...