.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Friday, July 1, 2011

Maafkan mama, kakak....

Tibe2 smlm kakak tanye aku & papa dia....

"mama, kenape mama ngan papa asyik layan ain ngan boboi je? Mama ngan papa selalu je x layan kakak. Seme kakak kena bt sendiri"... lps tu dia nangis....

Ya Allah... betape aku terleka selame ni...
Aku anggap kakak dh bsr & dah blh bt semenye sendiri...
Aku anggap kakak x perlukan perhatian spt mana adik2 dia...
Aku anggap kakak lbh suke bt hal sendiri...

Ya Allah... aku bersalah kat kakak... kenape la selame ni aku biarkan je dia ek? Kenape la selame ni aku bt anggapan yg mcm tu?

Mulai hari ni... i promise to myself... aku x kn bt kakak rase terpinggir lagi. Aku perlu sematkan dlm hati ni yg kakak jugak perlukan perhatian spt mana adik2 dia....

"kakak... mama mintak maaf... mama sayangkan kakak mcm mama sayangkan boboi & ain...."


Syukur krn Allah memberi petunjuk kpd aku utk memperbetulkan kesilapan aku..... Alhamdulillah....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...