.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, April 7, 2011

Lelaki-lelaki terhebat dalam hidup aku...

sejak kecik smpi dh tua ni... hidup aku sentiasa dikelilingi dan dijaga oleh mrk2 ni... mrk yg sentiasa memberikan ape saje yg aku nk dan yg aku xnk tp diorg rase aku nk... (ape da aku bebel ni)... 

Arwah Dady Tersayang


semasa hayat dia... dady x pnh gagalkan segala permintaan aku... ape saje yg aku nk, dady akan adakan utk aku... Setiap rajuk aku, dady yg akan pujuk... Jgn x percaya kalau aku kate aku xpnh langsung kena pukul sejak kecik smpi la skang ni... xtau la sama ada aku ni mmg budak baik atau dady aku yg terlalu baik dlm mendidik aku sehingga menjadi org yg berguna mcm skang ni....


Arwah Pakcik


Semasa hayat dia, dia byk berkorban utk keluarga aku. Selepas dady meninggal, dia umpama pengganti dady. Aku ingat, aku smpt nk balas jasa dia bile dia tua nanti.... tp rupe2nye, dia juga pergi awal... pd usia 56 tahun, bbrp bulan slps pemergian dady, pakcik pulak menyusul... aku & family seakan org giler... xdpt menerima pemergian tiba2 ni... tp kami tau... Allah lebih sayangkan pakcik...


Chenta hatiku


tempat aku bergantung... he mean everything to me. lelaki yg aku harap akan menjaga aku selagi ade hayat kami.... lelaki yg aku harap akan terus menyayangi aku dan ank2 selama-lamanya... Ape saje kemahuan aku akan diadakan tanpa gagal walaupun lambat kdg2 tu... tp, mcm dady, dia akan bagi ape saje yg aku nk selagi dia mampu... satu2nya lelaki yg tlh berikrar akan same2 susah dan senang dgn aku... hopefully tu bkn setakat kate2 je ye...


adikku yg perasan macho


yeahhh.... ni lagi sorg lelaki harapan aku... kalau la ditakdirkan tibe2 laki aku berubah hati dan arah... dia ni la satu2nye lelaki yg akan aku cari utk tumpang berteduh... same mcm laki aku... suke memewahkan idup aku... (tp time dia ade duit la...).... hehehe... belum kawen lg... tp dh ade gepren... aku harap bile dia dh kawen nanti dia xkn stop bg brg2 mewah kt aku.. kalo x aku sekeh kepala bini dia.... muahahahah!!!

SEKIAN!


p/s : utk kakak kesayangan hamba... Puan Nor'Ashikin Hashim... sile jgn kecik ati sbb x de dlm ni... sbb tajuk kat sini adalah LELAKI-LELAKI TERHEBAT DALAM HIDUP SAYE... nanti bile2 bt topik WANITA TERHEBAT DALAM HIDUP SAYE pulak ye... pape pun otin ttp terhebat di mata olynn.... muahhhhhh!!!!

PERHATIAN : kedudukan gambar bukan menunjukkan ranking... tiada ranking di sini... sekian!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...