.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, March 1, 2011

Gaji oh gaji...

Entry hari ni adalah pasal gaji atau DUIT.

rasenye bln lps income dari yummilicious blh thn gak... tp disebabkan harga brg yg makin meningkat... dan kos2 lain yg memerlukan aku m'gunekan wang dgn byknye, abis jugak duit titik peluh aku tu... huhuhu.... xpe lah... at least bkn utk benda2 membazir kan...

Dan hari ni... X pnh seumur hidup aku menunggu gaji masuk smpi cani skali... huhu... Hello dato'!!! naper la lmbt sgt nk masukkan gaji? tau x aku ni nk g byr saman MPM yg beratus2 tu hari ni? Nk byr bil astro lg. Hish!!! Sabo je la...


Hmm... bestnye kalo duit bkn masalah dlm idup kite kan? (bile la aku nk jadik jutawan ni?)

4 comments:

luvmum said...

huhuh tau tak pe

Tina Othman said...

hehe paling tak tahan klu bank carik suruh byr utang card credit

Puan Olynn said...

haa... nasib baik yg tu xde prob dh...

Siti said...

DUIT umpama AIR.. ditadah lambat penuh, dibuang cepat kosong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...