.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Saturday, February 26, 2011

my life is not beautiful...

Hidup terasa sgt bosan. Ada satu persoalan... "Boleh x kalau aku cuti dlm sehari dua dari menjlnkan rutin harian aku?". Terasa sgt penat dgn kehidupan sendiri. T/jwb terasa terlalu bsr utk aku pikul seorg diri. Ada yg blh membantu utk meringankan tugas aku dh di"ambil". Xpelah. Ade pihak yg lbh memerlukan dari aku.

Sejak laki aku keje kat Segamat, aku rase mcm xde life. Life seems to be so boring. Tiap2 hari jlnkan rutin yg sama. Duk rumah, duk rumah, duk rumah. Laki aku lak keje, keje, keje. Mase utk aku & ank2 semakin terhad. Maybe dia xsdr seme tu. Yg penting bg dia dpt cuti on sunday mcm org2 lain. Tp dia xsdr... Cuti dia tu xde makne pun kat aku & ank2. Ape la sgt cuti ahad tu kalau hari lain mase dia utk kitorg cume sejam dua. Xsmpi sejam pun kdg2.

Aku dh bosan! Sekian!

3 comments:

luvmum said...

nasib kita lebih kurang..suami sy pun gitu gak keje keje keje..kalau bos suruh wat apa laju jer.utk kami huhu masa tak de terhad..kengkadang bosan.hhuhhu sib baik ada anak

Mama Kyra said...

sm jelah ngn eja..hubby gila keja..tp kekdg pkr gak dia keja sbb nk tgk ank bini dia senang..lg plak dia sorang2 je cr duit kn..sbr ye olynn..

Puan Olynn said...

TQ all... hmm...nk xnk kena la redha kan... dia pun cari duit utk keluarga....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...