.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Sunday, February 27, 2011

bebelan demi bebelan demi bebelan...

Aku xtau ape salah aku. Umur aku dh nk masuk 35thn, married dan dh ade 3 org anak. Tp kenape aku masih lg kena marah tiap2 hari seolah2 aku ni umur 15 tahun. Tiap2 hari ade je salah aku ank beranak. Aku bosan. Dan aku stress. Kenape mesti membebel? Xboleh ke ckp elok2? Kenape aku sekeluarga sentiasa salah di mata dia? Aku sedih dan tensen sgt. Otak ni terasa penuh dan berserabut. Dada terasa perit setiap kali lalui seme ni. Rasenye x lame lg aku akan dpt sakit jantung dan mati mengejut. Baru puas hati. Kalau x suke, kami seme blh keluar. Tp akal ni masih waras. Dan rase t/jwb tu masih tinggi. Tp aku xtau sampai bile aku blh bertahan... :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...