.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, May 25, 2009

Demam


Hari ni genap 30 hari aku b'pantang. Tah mcmn ari ni aku blh demam pulak. Bdn ni mcm dicucuk2 dgn jarum. Dgn bengkak susu lg. Tuhan je yg tau mcmn aku hadapi dugaan yg 1 ni. Aku penat maybe. Tiap2 hari aku urus'n bdk2 ni. Laki aku lak patut'y cuti, sibuk nk keje. Baru ingat hari ni dpt rest. Xpelah.. Nmpk'y dia lbh penting'n keje dia dr kesihatan aku.. :-(

Tuesday, May 19, 2009

Hari ke 24


Aku dh mule bosan. Ada lg 20 hari utk aku lalui. Lame tu. Aku dh bosan mkn lauk pauk org pantang yg xpds langsung tu. Aku dh mual nk telan biskut dgn air milo je bile perut ni rase lapar. Aku dh bosan pakai param, pilis, bengkung, stokin, kain batik. Boring dh asyik duk umh tgk drama b'siri yg mmg aku xblh blah bak kate bdk2 ni, ngadap internet smpi sengal rase otak ni, menunggu laki aku blk keje sejak dr tgh hari wpun dia blk ptg sbb mase tu aku dh xde benda nk bt.. Arghh.. Tensennye! Tp aku kena gak lalui seme ni. Semoga aku tabah..

Sunday, May 17, 2009

3 minggu


Ni la rupe nurul ain skang. Ari ni genap 3 minggu umur dia. Dh mule nmpk sket muke ppuan. Aku lak br 3 minggu b'pantang tp rase mcm dh 3 bulan. B'pantang kali ni kebanyakannye aku bt sniri kecuali masak n urut bdn sblh pg je org bt'n. Ptg aku sapu minyak atau param sendiri je. Bdk 2 org tu pun aku uruskan sniri. Cebok berak, mandi. Time laki aku xkeje, dia tlg. Tp time dia xde, aku bt je sniri. Mls nk susahkan saper2 lg. Biar la aku penat pun. Walau bentan skalipun aku akan bt sniri. Ala.. Dh ank ketiga. Xkan nk manjekan diri lg. Ye x?

Thursday, May 14, 2009

Tumpang..


Tuhan.. Tabahkan hati aku. Murahkan lah rezeki aku sekeluarga supaya aku x perlu menyusahkan idup sesiapa lg,.. Aku tau ada yg anggap aku menyusahkan selama ni walau aku dh cuba sehabis baik utk menyenangkan dia..

Wednesday, May 6, 2009

Girl or boy?


Naper la bb aku ni muke cm lelaki. Aku asyik t'sasul panggil dia boboi je. Huhu. Aku tgk bb aku ni makin hari makin kecik pulak. Pipi pun dh susut...

Nurul ain oh nurul ain..


Well.. Ni la nama yg kitorg pilih utk puteri kedua ni. Kenapa nurul ain? Sbb aku n hubby suke sgt watak nurul ain lakonan erra dlm citer soal hati dgn mertua vs menantu. Semoga nurul ain aku jd seorg yg tegas dan tabah mcm watak nurul ain tu. Dan semoga dia setabah aku mase mengandungkan dia.. Aminn...
Ari ni aku sakit pale. Migraine aku dtg blk. Sakit yg aku xpnh rase sepjg pregnant. Sakitnye Tuhan je yg tau. Aku dh telan 2 biji paracetamol dgn 1 biji ponstan. Xjugak baik. Tensennye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...