.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Sunday, April 19, 2009

Seminggu sblm..


Hari ni dh 19hb. Ada kurang seminggu dr expected date aku, sekaligus lbh kurang seminggu sblm aku b'salin. Boboi makin kuat meragam. Penatnye melayan kerenah dia. Kakak lak nmpk excited nk tunggu baby kuar. N mcm dulu, bile aku dh nk b'salin, kakak pun mule la demam. Sian dia. T'baring je ari ni. Dh 3 kali muntah. Papa blk kang nk bwk kakak g klinik. Papa lak nmpk'y makin menyakitkan ati. Ade je benda nk menyakitkan ati aku. Saje nk suh aku tmbh dose. Biar susah nk b'salin nanti gaknye. Huh.. Mkn ati tul lah dgn perangai dia. N aku lak.. Tiap2 hari b'debar menunggu detik tu. Blh ke aku lalui semua tu dgn mudah dan selamat. Pregnant kali ni pulak aku kena anemia. Maybe sbb xjg mkn. Tahlah.. Hopefully aku n baby selamat hendaknye.. Aminn...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...