.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, December 31, 2008

New Year's Eve : Good bye 2008...

At last... 2008 berlalu gak(ada beberapa minit lagi... ). Ape yg aku boleh katekan... 2008 adalah tahun yang sangat mencabar dlm hidup aku... Terlalu byk suka duka yang aku dh lalui sepanjang 2008 ni. Yang suka tu mmg la aku akan sentiasa ingat... tp yang duka tu pun x mungkin aku boleh lupe (tapi aku cube jugak)...

Ade gak beberapa perkara yg unexpected yang berlaku masa dh ujung2 2008... mcm tibe2 leh terpregnant lak.. huhu... aku x plan langsung... and beberapa perkara lain yang aku cube x nk ingat... Walau ape pun... aku bersyukur atas setiap ape yang Allah bagi walaupun perkara tu aku x jangka... Alhamdulillah... aku dapat hadapi segala dugaan dengan tabah...

Alhamdulillah 2008 membawa perubahan yang positif pada pembesaran putera aku, Muhammad Afiq Ridzuan. Alhamdulillah, dia membesar sama seperti kanak-kanak lain. Bersyukur sgt sbb aku dh buat keputusan yang betul masa awal thn 2008 dulu. Terima kasih Allah sebab menggerakkan hati aku untuk buat keputusan tu... Dan satu lagi perubahan positif adalah dari segi financial aku. Alhamdulillah.... Semoga rezeki aku makin bertambah...

Tentang azam tahun baru... rasenye new year's eve tu bukan sesuatu yg besar dlm hidup aku. Tp ade la jugak sket2 azam yg aku buat tiap2 thn. Utk 2009, rasenye azam tu biar la aku simpan jek. Kalau citer kat org leh jadik stress lak bile aku xdpt capai. Yang pasti ada beberapa azam 2008 yang aku dh berjaya capai... Alhamdulillah....

Semoga tahun 2009 menjanjikan kebahagiaan dan kejayaan dalam hidup aku... Semoga baby yang bakal lahir penghujung April nanti menambahkan makna dalam hidup aku & suami aku. Doa yang x terhingga adalah semoga baby aku lahir sempurna... Aku x sanggup nk tgk baby aku tanggung penderitaan yang Muhammad Afiq Ridzuan lalui sebelum ni.... Cume Allah je yang tau perasaan aku sebagai ibu... Perkenankan Ya Allah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...