.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Sunday, October 19, 2008

Life is not perfect...

Td tgk gambar kawan aku kat Mekah... Ya Allah... canteknye Mekah... bile la aku dpt g sana agaknye. Aku tgk, kawan2 aku semenye dh bersepah serata dunia. Aku gak yg kat Muar ni dari dulu sampai skang... sedeynye. Terase rendah diri pulak. X berjaya ke aku ? Selama ni aku ingat hidup aku dh perfect. Dh cukup ape yg aku nk. Tp bile tgk pencapaian dan kejayaan kawan2 setakat ni... Terase diri ni kecik sgt. God... byk lagi yg aku belum capai rupenye. Maybe aku terlalu mudah berpuas hati dgn ape yg aku buat... sbb tu la hidup aku setakat ni jek kot. Hmm... bukan x bersyukur... Aku bersyukur atas nikmat yang Tuhan dh bg... Cume kalau diberi peluang, I want more... Mungkin bukan dari segi duit atau harta... tp dari segi pengalaman hidup dan ilmu pengetahuan... Aku nk lebih dari ape yang aku dh dpt capai now ni... Dan aku tau, aku perlu berusaha untuk dapat lebih dari ape yg aku ade skang....

** teringin sgt nk g oversea cam kawan2 yang lain... tgk gmbr diorg kat disneyland la... kat Jepun la... kat Mekah la... jelesnye.... bile la aku nk mcm diorg... aku ni setakat S'pore pun x abis jln... tu je oversea yg paling jauh... huhu...

5 comments:

The Lock said...

Round m'sia kasik abis dulu... Bru leh pikir pasal oversea. Kalo ko citer kat diorang psl tmpat best kat m'sia tah2 diorang pon x tau... Jimat belanjaa...

Puan Olynn said...

aku bukan ckp pasal nk jln2 kat oversea ke... tp... tah ek... aku x tau nk ckp cane... aku cume nk satu peningkatan dlm idup aku... yang aku rase cam mendatar je skang ni... (chewahh...)

The Lock said...

ooo.. tu ko kena belajo pitching. xla mendatar jee... huahuahua...

Leen said...

ala kak olin dorg2 jln2 2 kita tak tau hutangnya brp...ntah2 balik Malaysia jual kereta dgn umah..hehe..sbnarnya jeles..kita pun nak gak g tp tgu lah rezekinya

Puan Olynn said...

hehe... betul la ayat2 jeles... hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...