.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, September 24, 2008

Mood raye yang hilang...

Tahun ni rase mcm xnk raye je... Aku x larat. Badan lemah. Asyik muntah2. Kdg2 aku rase mcm dh x larat nk hadapi semua ni lg... Emosi pun jadik lemah... :(

Tahun ni... plan beraye kat Kluang. Kalau ikutkan, aku mmg x larat. Tp aku x berani nk ckp kat laki aku. Takut dia kecik ati & takut dia marah. Tu pun bile aku ckp td dia mcm dh marah... sedeynye... nk raye cani.... :( kenape la dia x phm keadaan aku skang ni.... :(

2 comments:

leena said...

sabo je la bebanyak kak olin...kita nak ckp pun x reti..x penah merase..apa pun kak olin jaga kandungan baby baik2

HILMI88 said...

This post has been removed by the author.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...