.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, May 6, 2008

Tragedi Buah Epal (Trip to Hutan Lipur Gunung Ledang...)

My God!!! Cuainye aku... Ari tu bawak budak2 g gunung ledang. 1st time in Boboi's life... pegi mandi kat air terjun.... Punye la excited dia... Letakkan kat pelampung... terapung2 dia dgn kaki terketik2 cam itik... hehe... Tah cane aku leh lepaskan dia jap... skali tu xsmpi 10 saat aku tgk, kaki dia jek yg menendang2 ke atas... si boboi dh terbalik kat dlm air... uwaaaaaa!!! Gigil seh... mmg gigil... kalau la aku terleka lame sket... mesti lemas hero aku ni... Betapa cuainye aku... Walaupun tragedi ni berlaku xsmpi berape saat... tp aku tetap gigil... Terkulat2 muke dia mase aku kuarkan dia dari air tu... agaknye terperanjat sbb tertelan air.... huhu... Tp si boboi ni mmg x serik... selambe jek muke dia... leh sambung main air. Kalau kakak dia ni mau 5-6 bulan serik xnk mandi sungai lagi... hehe.. Pape pun, bile dikenang2.. lawak la pulak. Terbayang2 cane tibe2 aku tgk kaki dia je yg menendang2... pale dia dh masuk dlm air... xtau la nk nangis ke nk gelak mase tu... heheh....



2 comments:

kie said...

wei kak olyn...teruk betulla kak olyn ni..nasib baik xpape si ridzuan tuh...eh saye jeles ni...bile la sy nak bwk si adi tuh g air terjun gak..huahuahua...

Zack said...

Hih, aku yang baca blog kau ni pun menggigil! Bebudak ni mmg takleh bagi lepas sebarang, mcm hari tu la, si Ikmal, aku paling belakang sekejap aje nak order nasi lemak, tau2 dia dah kat dalam longkang. :P Rasa nak meraung pun ada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...