.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, May 6, 2008

Eiffel, I'm in love TOO... (saje nk lawan ngan blog niza.. hehe)

Anniversary thn ni, aku & husband aku ubah trend. Kitorg bt "acara pertukaran hadiah" lak. Bukan ape, boring la asyik dpt hadiah yg kite dh tau jek. Nk gak sumthing yg surprise sket... So, this year kitorg ubah sket. Kitorg tetapkan hadiah tu xleh kurang dr RM30 (murah je kan... hehe). Hmm... susah gak nk pk ape hadiah nk bg kat dia. Dia pun nmpknye cam pening nk bg aku ape... hehe... Tp seronok... baru la nmpk kesungguhan masing2 nak sediakan yg terbaik....

Walaupun anniversary kitorg on 1st May, tp smlm baru kitorg exchange hadiah. Sebabnye... gaji aku masuk lambat (biase la tu... huhu). Hmm... cam segan la pulak nk tukar2 hadiah ni. Aku belikan dia perfume Issey Miyaki.... & x sangke lak rupe2nye aku pun dpt perfume balik. Dia belikan aku perfume bodyshop... hehe... TQ papa... Niat asal nk belikan hset... sekali tu budget lak x cukup.. so, plan B belikan perfume jek... Laki aku bengang sbb hadiah yg aku beli lbh mhl dr hadiah dia... huhu.... Saper suh dia jujur sgt ikut rate harga tu...

So, kepada kawan2 yg dh kawen & dh lame kawen tu... cube2 la cara aku ni... Mmg seronok... Dpt mengeratkan lagi kemesraan dgn yg tersayang... Ye la.. kekadang kite kena bt perubahan dalam hubungan kite sbb mmg bosan kalau kite lalui bende yg sama je tiap2 hari dan tiap2 tahun... X salah kalau kite cadangkan benda2 baru dalam hubungan yg dh makin "buruk" tu... hehhe... Kepada sesiapa yg makan cili tu... silalah buat sesuatu yg dpt mengeratkan lagi hubungan dengan suami atau isteri anda ye... hehe...

Nasihat ini ditaja dengan ikhlas oleh Tuan Punye Blog ni... Terima kasih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...