.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Sunday, February 10, 2008

T'kini..


Ya Allah lasak'y ank aku ni. POP kat kaki dia leh tanggal. Br lps operation tu. Xsmpi seminggu simen tu melekat kt kaki dia. Rabu lps operation terus pasang, jumaat bt open window kt area tumit dia, sabtu pg dh tanggal. Nurse pun pening. Hehe. So t'pakse la pasang POP baru. Dan isnin nanti kena la aku g ortho utk bt open window sbb smlm POP lum kering. Xleh nk bt. Nasib baik iwan dpt discharge gak w'pun simen tanggal. Hehe. Syukur Alhamdulillah. Tp ada 1 lg dugaan utk aku. Aku demam sejak kuar dr wad smlm. Dgn bdn yg xlarat ni jg gak iwan yg byk ragam sejak kaki b'simen blk ni. Allah je la yg tabah'n diri ni. Syukur ada papa yg byk m'bantu disaat aku diuji mcm ni... Seme tugas aku dia tlg bt'n. Tq so much pa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...