.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, September 12, 2007

Sampah Masyarakat...

Sem ni ada sampah-sampah masyarakat lak kat kelas aku. Saper lagi kalau bukan si BE***, A** dgn si 'SITI ASMAH' tu. Aduhai... cane la sampah2 masyarakat ni leh masuk kat kelas aku sem ni ? Alamat jatuh la percentage aku sem ni... huhu... Si 'siti asmah' tu nmpk cam buleh ejas awal2 sem ni... tp si merpati dua sejoli (be*** & a**) tu mmg sah kotoran degil. Dah minggu ke dua masih x masuk kelas lg. Hish... pelik tul aku perangai budak2 ni. Buat ngabihkan duit mak bapak jek. Kalau setakat datang cosmo utk bercenta, baik la korang kawen je budak... Tensen haku! Aku kalau ikutkan ati nak je aku tendangkan b***** masing2. Baru puas ati aku. Nak je rasenye aku jumpe mak bapak si a** tu. Bukan hape... nak tlg antar rombongan meminang ke umah be***. Huhu...

Hmm... nmpknye next sem terpakse la aku pinjam report nani ek nani... hehhe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...