.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, July 12, 2007

Pesta batik yg m'bosan'n


Ari ni ari ke-20 aku b'pantang. B'pantang kali ni aku rase sgt m'bosan'n, sgt2 xde semangat w'pun ada bb baru. Aku x se excited dulu la. Seme'y sbb aku kena lalui kebanyakan masa sendiri. Laki aku makin sibuk keje. 9am - 12m/nite. Everyday. Tuhan je la yg tabah'n ati aku. Tiap2 ari aku nangis. Sejak aku pregnant ridzuan smpi la skang mmg aku kuat nangis. Apesal tah. Aku tau xelok nangis2 dlm pantang ni. Tp tah le. Aku ni ada masalah emosi gak'y. Xpun hormon2 aku tgh dlm proses nk stabil blk. ;-) ala bkn selama'y pun papa kena keje camtu. Xlame lg kan opening giant. Sbb tu dia bz. Smpi itam legam laki aku bt keje. Sian dia. Lps ni bile seme dh ok, kitorg dh plan nk g b'cuti. Dgn family member yg baru. Yahooo!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...