.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, July 18, 2007

Orthopedik pt.2


Smlm g ortho lg. Diorg simen kaki ank aku. Xpe. Aku rela. Dr pakai splint yg xbp b'kesan tu. Biar la dia simen dr kecik cani. Tp.. Ketabahan dan kesabaran aku diduga lg. Bb nangis sejak blk dr simen smpi la pg td. Tido kejap2 je. Tu pun jap tido kt bahu aku, jap kat bahu papa dia. Gilir2. Aku dh la br nk sihat. Pg ni br dia ok. Agak'y simen tu dh kering n ringan dan dia dh blh gerak kaki dgn aktif mcm biasa. Skang ni dia tgh tido lena. Pastu kakak yg jg dia leh dpt dtg lak pg td. Huru hara aku. Smpi'n zam nk dtg pg ni pun aku xbg. Nasib baik kakak tu b'hati perut. Br jap ni dia dtg. Lega aku. Leh la aku ganti tido yg t'ganggu smlm.
Tgk. Kiut x? Ridzuan in pink. Hehe. Baju kakak dia tu sebenar'y. Ari ni 1st time dia pakai suar. Hmm.. Skali pandang cm transformer lak kaki ank mama ni. Huhu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...