.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, May 3, 2007

Happy Anniversary Junaidi & Norazlin (1 Mei 04 - 1 Mei 07)

1 Mei hari tu genap 3 tahun usia perkahwinan aku. Syukur Alhamdulillah... selama 3 thn ni aku & suami tersayang berjaya mengharungi segala macam jenis dugaan. Memandangkan thn ni ekonomi keluarga kurang baik, kitorg x g mane2 pun utk celebrate hari penting ni. Xkisah lah... walau x celebrate pun tarikh ni tetap merupakan antara tarikh terpenting dlm hidup aku dan suami aku tetap merupakan orang yg paling utama dalam hati aku...


Dewi aku mohon
Beri kesempatan tuk bisa menebus dosaku kepadamu
Maafkanlah aku yang menyakitimu
Aku tidak pernah menyangka bisa begini
Oh Dewi..Dengarkanlah
Dewi..Kaulah hidupku
Aku cinta padamu sampai mati
Dewi..Belah lah dadaku
Agar kau tahu
Agar kau mengerti
Ooo..Ooo..
Semua terjadi begitu saja
Tak ada serius antara dia dan aku
Tidak cinta dan tak ada hati
Hanya karena aku lelaki dan dia wanita...


Harapan aku... semoga aku tabah untuk menghadapi dugaan-dugaan yang bakal tiba... Dan semoga kehadiran anak-anak akan menguatkan lagi kasih sayang antara aku & suami aku.... aminnn....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...