.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, January 31, 2007

Saper lak yg kemas meja aku ni...?

Alamak kak ana ni... apesal la dia g kemas meja aku ni ? Segan la aku cani... Wahai kak ana... tu dah di luar bidang tugas tu kak ana. Jgn le rajin sgt smpi cani. Huhu...

Actually kak ana ni General Worker atau lebih dikenali sebagai cleaner baru kat sini. Ganti si murni tu ha. Punye la rajin. Abis meja seme lecturer dia kemas. Adus... Xsiok la cani. Bukan aku x appreciate ape yg dia bt... cume actually... aku ni xbaper suke org usik brg2 aku. Biar la bersepah cane pun aku xkisah. Janji bile nak cari barang, aku tau bende tu katne. Hmm... nasib baik pg td aku dah kemas sket brg2 aku atas meja ni. Kalau tak haru jek aku nak mencari barang. Huhuhu.....

Ni la dia rupe meja aku setelah dikemas oleh kak ana.... (dah kemas pun cani rupenye... ni kan pulak mase lum kemas td ek... hehe... )

gambar diambil menggunakan Sony Ericsson K800i (huhu... berlagak tu....)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...