.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, December 18, 2006

Week 13

Letihnya badan ni... skang ni aku dah pun masuk minggu ke-13 pregnant. Dah nak masuk 14 pun... tp morning sickness aku masih lagi ade. Tensennye... Aku sniri pun dah lupe la masa Caca dulu minggu ke berapa baru ilang morning sickness aku. Aku dah bosan sgt tau x ? Dah bosan dah dengan rase mual, letih2 segala ni... God... kuatkan la semangat aku. Kalau di pk2 betapa siksanye morning sickness ni, mmg la aku rase mcm ni last aku pregnant. Serik tul. Tp Tuhan pun tau aku suke babies... sbb tu la Dia bagi aku anak lagi... hehe... Syukur.... Ye la... skang ni mmg la siksa... tp bile baby dah lahir, tgk baby yg comel yg selama ni menyorok dlm perut aku ni... lupe lak aku macamane siksenye aku lalui 3-4 bulan pertama pregnant ni... Xpe baby ye... sabar ye dok dlm perut tu... mama mmg camni, suke merungut... Mama, Papa & Caca sayang baby & x sabar nak tunggu baby kuar... (huhu... ape aku mengarut ni...?)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...