.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, November 1, 2006

Orang baru...

Insyaallah thn dpn, aku akan tambah lg sorg anggota keluarga... Alhamdulillah... Am I ready for this ? Hmm... rasenye kot. Rasenye aku dah bersedia. Caca pun dah setahun lebih. Thn dpn dah dua thn. Caca pun suke bile aku tanye nak baby ke x... hehe... Aku blm g klinik pun sebenarnye... tp aku dah test dah ari tu... positive... xtau la pregnancy test tu posibility utk tepat baper percent... Hopefully betul la... Tp cane kalau xbetul ek ? Xpe.. xbetul pun aku terime gak.. Still got time utk cube lagi... huhu (eh... 18sx ke ayat aku ni ? x kan?) Pape hal pun... Sabtu ni aku nak g klinik... utk nak dptkan confirmation dari mulut DR sendiri... hehe... Doakan yg terbaik utk aku yek... ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...