.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, November 16, 2006

9 minggu

Lilypie Expecting a baby Ticker
Waiting for the 2nd... 9 weeks & 1 day pregnant. Only 180 days to go.
(Ni yg kuar masa aku tgh taip post nih....)

Ooo... dah sembilan minggu rupenye aku pregnant ek. Smalam tgk kat 1 website tu, dia kate baby aku baru jek berukuran lbh kurang 2.5 atau 2.3 cm. Hmm... kecik jek. Tp apesal perut aku mcm dah 1/4 perut kiah nih ? Huhu... Baby aku kembar gaknye... tu la besar... (hehe... sukati aku jek bt kesimpulan....). Dlm minggu ke 9 ni, mengikut fakta dlm website tu... baby aku dah mula bertukar dari embrio kepada zigot. Means, dah nak mule ade bentuk dah baby aku... Tgn & kaki dah nak mula membentuk. Hmm... bestnye. Ni la lebih kurang bentuk baby dlm perut aku skang....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...