.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, September 5, 2006

30, here i come...

Ari ni genap umur aku 30 tahun... Mcm dah tua... tp aku xrase tua pun... (bukan perasan muda... tp xnak perasaan tua tu membataskan pergerakan dan tindakan aku...). Perasaan ari ni bercampur aduk... happy sbb akhirnya aku dah betul2 dewasa... sedih sbb laki aku xdpt bg hadiah on time (uwaaa.... sedeynye...!!!) Cume dapat kad jek tgh mlm smalam... Walau ape pun thanx Papa sbb bg kad yang boleh bt aku terharu.... x dilupakan... Thanx to Allah sebab bagi aku bernafas dalam dunia yang serba indah ni.... Semoga aku tabah menghadapi dugaan yang bakal mendatang dalam hidup aku....

Azam aku :
- jadik isteri yang baik dan mendengar kata
- jadik ibu yang baik supaya anak / anak-anak aku nanti dpt membesar dgn sempurna dan penuh kasih sayang
- jadik anak yang baik yang dapat membanggakan kedua ibu bapa aku
- jadik adik dan kakak yang baik
- jadik sahabat yang baik dan disenangi
- nak pupuk kesabaran dlm ati ni... (xnak selalu marah2 lagi...)
- nak tingkatkan prestasi keje (semoga gaji aku nanti lebih diberkati hendaknye... aminnn...)

harapan aku...
- semoga laki aku sayang & mengagumi aku seumur hidup dia...
- semoga natasya jadik anak yang bijak & mendengar kata...
- semoga awal tahun dpn gaji aku naik lagi + dapat bonus... (hehe)

wishlist aku lak (dah pun diproposed kat laki aku... huhu..)
- baby boy
- sony ericsson K800i / W850i (lum kuar lagi nih...)
- duk umah sniri atau dgn kate lain berdikari...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...