.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, July 3, 2006

Kekecewaan yang x dapat dibendung...

Ada beberapa sebab kenape aku kecewa sgt...

1. Gaji x float lagi...
Pergh.... ni dah baper hb dah ni. Bile la gaji nak float ? Hangin tul la aku cani... Melampau la diorg ni. Ingat kitorg seme ni kaye2 ke ? Dah le bagi gaji seciput (isy... xbersyukurnye aku...) pastu lambat lak tu... Mane la kitorg xbengang. Aku dah xde duit ni. Kalau ari ni xfloat gak gaji, mmg la aku xde duit. Duit laki aku bg aku dah abiskan smalam mase g melaka... huhu... padan la ngan muke aku.
2. G PC Fair tp xdpt nak beli pape sbb xde duit
Ni lagi la kecewa... g PC Fair... tgk brg murah2 tp xleh nak beli... Uwaaaaaa!! Laki aku lak... aku nak pinjam duit dia dulu dia bt selambe jek... Salah aku gak sbb xmintak... main berbunge2 bahasa jek... Mesti dia xphm kan... sedeynye....
3. Brazil Kalah... uwaaaaaaaaaa!!!
Ni la kekecewaan yg paling xdpt dibendung... Penat aku bangun kul 3 pg nak tgk game ni... skali tu kecewa. Bengang tul!!! Ni seme disebabkan ref yg bias dan jugak coach dia yg bangang. Bangang punye brazil... Tp xpe... walaupun kalah, aku tetap sokong Brazil... Brazil tetap di hati ku.... I LOVE U BRAZIL... (eh... cam warga brazil lak aku ni... gilo ko ?) hehe... ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...