.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, June 1, 2006

Farewell SLG Web 2...

upacara penyampaian hadiah kepada pemenang ratu cantik.. heheni la hadiah yg diorg bagi tu (masih dlm bungkusan lagi)hadiah yg dah dibuka...


ni lah dia kek yg aku beli utk diorg... kad yg diorg bagi kat aku

Smalam last kelas SLG aku... at last... selesai tanggungjawab aku ngajar web. Smalam xde bt majlis pape pun. Aku pun xde beli cenderahati utk diorg. Gaji xmasuk lagi beb. Aku cume beli sebijik kek je utk diorg. Tu pun atas belas ehsan laki aku.. (pinjam tau... bukan mintak.. huhu). TQ papa. Jasamu dikenang. Dan seperti yg disangka2 oleh seme org setiap kali penghujung kelas... aku dpt hadiah dr student aku... hehe... Diorg bagi aku kain (utk bt baju raye kot). TQ guys... Time kasih bebanyak...

5 comments:

The Lock said...

sian anak ko... tengok je mak dia dapat hadiah. "aku punya takde ke?" hatinya berkata...

Puan Olynn said...

heheh... pandai la ko...

Sesompok said...

Olin.. diaorang tak der bagi aku paper ker..???

AJ said...

nie mesti selalu pakai baju yg sama jeee.... tu yg bebudak bagi kain suruh "g buat baju baru"!!!!!jahat kan dier org!!

Puan Olynn said...

mmg pun strategi kite camtu... cis... jean ni kasi pecah lubang la pulak... huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...